سید مهدی امیرجهانشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیگیری های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان و بدلیل ارزیابی مطلوب فدراسیون ورزش های کارگری از میزبانی استان در اولین دوره مسابقات ووشو کارگران کشور در سال 96، میزبانی دومین دوره مسابقات هم به این استان واگذار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات 4 تا 6 اردیبهشت امسال همزمان با هفته کار و کارگر برگزار می شود گفت: پیش بینی می شود ووشوکارانی از 20 استان کشور در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
امیر جهانشاهی به موفقیت های ورزشکاران کارگر استان در رویدادهای ورزشی سال 97 نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته 60 ورزشکار در قالب 20 تیم در رشته های مختلف به رویدادهای قهرمانی کارگران کشور اعزام شدند که توانستند صاحب عنوان های انفرادی و تیمی متعددی شوند.
رئیس هیات ورزش های کارگری استان از جمله رویدادهای ورزشی که ورزشکاران کارگر سیستان و بلوچستان موفق به کسب مقام شدند را مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور ، مسابقات کاراته بانوان و مردان، شنای بانوان، رزمی مردان و رقابت های عملیات امداد و نجات بیان کرد.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.