به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری روز شنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان سیب و سوران با 2 دستگاه وانت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی سیب وسوران در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند عصر روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان خودروهای حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین گیر کنند.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی به طول انجامید تکاوران پلیس سه قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از 2 دستگاه خودرو وانت 986 کیلو و 950 گرم تریاک، 104 کیلو و 450 گرم حشیش و 54 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.
سردار طاهری خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود زیرا چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.