دکتر قاسم میری علی آباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مراکز برای ارائه خدمات درمانی به بیماران دیالیزی هیچگونه مشکلی ندارند و به راحتی تمامی امکانات و تجهیزات مصرفی را به این بیماران ارائه می دهند.
وی افزود: هفته ای سه مرتبه این بیماران به صورت رایگان در این مراکز درمانی دیالیز و تمامی خدمات درمانی به آنان ارائه می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همانطور که فعالیت کلیه انسان تعطیل بردار نیست فعالیت همکاران ما در بخش دیالیز در بیمارستان های این دانشگاه نیز شبانه روزی است و هیچگاه متوقف نمی شود.
میری علی آباد با بیان اینکه خرید دستگاه های دیالیز و تامین مواد مصرفی آن از مهمترین محورهای فعالیت خیران سلامت در دنیا و کشور است بیان کرد: خیرانی که قصد مشارکت در این اقدام خدا پسندانه را دارند می توانند به حوزه خیرین سلامت و یا واحد بیماران خاص حوزه معاونت درمان این دانشگاه مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، بمپور، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.