عباسعلی ارجمندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال هزار و 143 کلاس درس در قالب 122 مدرسه، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش برای پذیرایی مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان آماده شده است.
وی افزود: همچنین با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان 30 کلاس درس بین راهی در شهرهای نصرت آباد، دلگان، بمپور و بزمان پیش بینی شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان های زاهدان، چابهار و ایرانشهر بیشترین اسکان آموزش و پرورش را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: با توجه به استقبال مسافران نوروزی 103 کلاس درس دیگر در زاهدان برای اسکان موقت گردشگران تدارک دیده شد.
ارجمندی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز 97 گفت: 237 هزار و 486 نفر روز در قالب 18 هزار و 848 خانوار سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 20 شهرستان زاهدان، زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، بمپور، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار و داشتن صدها اثر تاریخی، فرهنگی و مکان های تفریحی و دیدنی، سواحل زیبا، بازارهای متعدد با کالاهای داخلی و خارجی و منطقه آزاد تجاری از استان های گردشگر پذیر کشور است.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.