سرهنگ یداله ستوده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمار تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان 15 درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: با وجود اینکه 120 تیم از ماموران پلیس راه به طور شبانه روزی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان حضور دارند اما رعایت قوانین از سوی رانندگان برای کاهش آمار تصادفات بسیار ضروریست.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمپین« 30-60 »در حوزه پلیس راه ایرانشهر در حال اجراست از رانندگان خواست که در ورودی‌های شهر سرعت خودروی خود را کاهش داده و به علائم راهنمایی رانندگی توجه داشته باشند.
وی بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، دقت در رانندگی، توجه به علائم رانندگی و رعایت فاصله طولی با خودروها، استفاده نکردن از تلفن همراه و عدم انحراف به چپ از جمله مواردیست که توجه به آنها موجب سفری به دور از حادثه و به یادماندنی برای مسافران نوروزی می‌شود.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: هر صانحه رانندگی سبب داغدار شدن چندین خانواده می‌شود و بر این اساس حتی وقوع یک تصادف نیز برای همگان ناراحت کننده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.