رسول راشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براثر بارندگی های رگباری شدید سوم تا پنجم فروردین در جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه های محلی برخی راههای ارتباطی بسته و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.
وی ادامه داد: 266 نفر از مردم 50 روستای ایرانشهر، دلگان و خاش سیستان و بلوچستان که گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیروهای امدادی در مکان های امن اسکان یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر سیلاب به477 آسیب دیده خدمات رسانی کردند.
وی بیان کرد:121 نفر نیروی امدادی در قالب 29 گروه در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.
راشکی ادامه داد: 60 دستگاه چادر، 65 تخته موکت و 386 کیلوگرم نایلون و وسایل گرمایشی به همراه مواد غذایی از جمله اقلام توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان بوده است.
به گزارش ایرنا بارندگی رگباری از سوم تا پنجم فروردین در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان رخ داد که بیشترین آن با 46 میلی متر از خاش، 23 میلیمتر توابع ایرانشهر و توابع دلگان گزارش شد.
بارندگی های این مدت علاوه بر به وجود آوردن مشکلاتی برای مردم برخی نقاط سیستان و بلوچستان سبب مسدود شدن پنج مسیر ارتباطی شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.