علی خانقائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسافران خارجی مشتاق سفر به سیستان و بلوچستان در این مدت بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.
وی با اشاره به حمل و نقل داخلی در سیستان و بلوچستان گفت: 160 هزار و 470 مسافر از ابتدای طرح تاکنون با ناوگان حمل ونقل جاده ای جابجا شدند که 71 درصد این جابجایی ها به داخل استان و 29درصد به مقاصد برون استانی بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: جابجایی مسافر در این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش را نشان می ‌دهد.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای طرح تاکنون 45 هزار و 867 نفر مسافر ازسایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای وارد سیستان و بلوچستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش داشته است.
خانقائی تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان 16 راهدارخانه، 29 مجتمع خدمات رفاهی و 12 توقف گاه بین راهی در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
به گزارش ایرنا سفر به سیستان و بلوچستان از راه های هوایی، دریایی و سه مسیر زمینی خراسان - زابل - زاهدان، کرمان - زاهدان، کرمان - ایرانشهر و جاسک - کنارک - چابهار امکان پذیر است.
سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار کیلومترمربع و 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت، پهناورترین استان کشور به شمار می رود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.