آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: منشور گام دوم انقلاب جزء یکی از توصیه های تاریخی رهبر معظم انقلاب محسوب می شود.
وی افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال مراحل گوناگونی را طی کرد تا به ثبات مناسبی در منطقه رسید اما در عرصه های اقتصادی و فرهنگی دچار چالش های سنگینی است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در طول این دوران به برکت انقلاب اسلامی شاهد صادر شدن تفکر انقلابی، شکل گرفتن خط مقاومت در منطقه، نقش برآب شدن تمام نقشه های شوم دشمنان، عبور از تمام پیچ و خم های سخت و دست یافتن به قله های علمی و پیشرفت کشور بودیم که همه اینها ارزش های این انقلاب دینی محسوب می شوند.
نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید گفتمان های انقلاب اسلامی نظیر عدالت اجتماعی و ایجاد خط مقاومت اقتصادی در بین جامعه تحقق یافته باشد که در گام دوم انقلاب به آن تاکید شده است.
آیت الله سلیمانی افزود: رهبر معظم انقلاب در این منشور از نسل جدید چنین توقعاتی را برای آینده نظام دارند.
وی با بیان اینکه منشور گام دوم انقلاب سرشار از امید، شادمانی و نشاط و برنامه ریزی و مدیریت است تاکید کرد: باید روی بند بند این بیانیه کار علمی و کارشناسی انجام شود و همه مسئولان ملزم به اجرایی شدن تمام جزئیان آن شوند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.