احمد امیرشاهی روز یکشنبه در حاشیه کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان طرح ارتقاء سطح دانش و سواد زنان، دختران روستایی و عشایری خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد سوادآموز که از رده سنی 10 تا 49 سال هستند در هفت هزار و 500 کلاس درس تحصیل می کنند.
وی گفت: چهار هزار و 500 آموزشیار کار آموزش این سواد آموزان را در سیستان و بلوچستان برعهده دارند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: آموزش دادن مقوله ای همگانی بوده که در حدیث پیامبر اسلام(ص) با موضوع آموختن علم از گهواره تا گور در آن تاکید شده است.
وی اظهار داشت: بر حسب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بالاترین ابزار برای توسعه و رسیدن به عزت و سربلندی استفاده درست از دانش است.
امیرشاهی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان 11 مرکز یادگیری ایجاد شده که کار مهارت آموزی و توانمند سازی افراد جامعه را مورد توجه قرار می دهند.
وی بیان کرد: ایجاد کتابخانه، آموزش عملی نماز مطابق با فقه اهل سنت و تشیع با نشر و توزیع کتاب مورد توجه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش و امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان طرح ارتقاء سطح دانش و سواد زنان، دختران روستایی و عشایری خاش امروز/یکشنبه/ با همکاری امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان، معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش،اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش خاش برگزار شد.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.