ماندانا زنگنه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح از بهمن ماه امسال در زهک اجرایی شده است، اظهار داشت: رفع محرویت، توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال جدید و حمایت از اشتغال موجود از مهمترین اهداف اجرای این طرح در شمال سیستان و بلوچستان بحساب می آید.
وی افزود: همچنین افزایش توان مالی افراد فعال بویژه روستاییان در راستای ایجاد مشاغل خرد، ایجاد فرصت های برابر دریافت تسهیلات بانکی در روستاها، کاهش مشاغل وابسته به عرصه های منابع طبیعی، جایگزینی مشاغل سبز و پایدار و تسهیل در روند دریافت تسهیلات جامعه هدف بویژه جامعه خرد از دیگر اهداف اجرای این طرح محسوب می شود.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان بیان کرد: حداکثر مبلغ تسهیلات قابل اعطا برای هر طرح اشتغالزایی در زهک 25 میلیارد ریال به طرح های کوچک یا متوسط و یا در قالب سرمایه گذاری ثابت و سرمایه در گردش و یا هر دو پیش بینی شده است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده بزودی این طرح در شهرستان های قصرقند نیز اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا زهک با 900 کیلومتر مربع گستره و 65 کیلومتر مرز زمینی با کشور افغانستان دارای 2 بخش مرکزی و جزینک با بیش از 180 روستا و آبادی و 90 هزار نفر جمعیت است. شهر زهک مرکز شهرستان زهک در 220 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و یکی از شهرستان های پنجگانه سیستان است
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.