عباس شیبک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ووشو کاران سیستان و بلوچستان امسال 17 مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز رقابت های جهانی را به گردن آویخته و برای استان افتخارات بزرگ به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: همچنین کسب 30 مدال طلا، 29 نقره و 51 برنز رقابت های سبکی کشور و انتخابی تیم ملی از دیگر موفقیت های ووشو کاران سیستان و بلوچستان در سالجاری بوده است.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان قهرمانی رقابت های ووشو دانشجویان کشور، نایب قهرمانی در رقابت های بانوان کشور، نوجوانان و استعدادهای برتر کشور و رقابت های نوجوانان و جوانان کشور را از دیگر موفقیت های ووشو کاران این استان در میادین ملی برشمرد.
وی گفت: علیرضا ریگی در رقابت های دانشجویان جهان مدال طلا و یاسین شهرکی مدال برنز رقابت ها جهانی برزیل را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آوردند.
شیبک میزبانی از رقابت های کشوری دانشجویان، بانوان ساندای سنتی، یادواره شهدای ووشو کشور و رقابت های بین المللی جام صلح و دوستی را از دیگر اقدامات امسال این هیات در معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
وی بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار دارد برای نخستین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان میزبان رقابت های بین المللی شد.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت های ووشو ساحلی را امسال در چابهار به صورت منطقه ای برگزار کرد.
وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 46 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.