دکتر محمد هاشمی شهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت، تسهیلات زایمانی، اورژانس پیش بیمارستانی و جاده ای، مرکز خدمات جامع بیماری های مزمن غیر واگیر و غیره از مهمترین طرح های افتتاح شده امسال دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
وی افزود: از آنجایی که ساختار طرح های عمرانی در حوزه سلامت کاملا تخصصی بوده اظهار نظر در خصوص طرح های عمرانی حوزه بهداشت و درمان نیازمند توان کارشناسی، فنی، حقوقی و اداری لازم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تاکید کرد: با جهش های مطلوب در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان، این استان علاوه بر فراهم کردن امکانات درمانی برای شهروندان خود توانایی پذیرش بیماران خارجی را نیز دارد.
وی ادامه داد: چشم پزشکی، انکولوژی و رادیوتراپی، درمان ناباروری، جراحی پلاستیک و ترمیمی، گوش و حلق و بینی، تشخیص قبل از تولد تالاسمی، تحقیق و درمان بیماری های عفونی و گرمسیری از مهمترین محورهای توسعه گردشگری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.