به گزارش ایرنا محمدعلی حمیدیان روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین در 10 جرم پرتکرار در کشور، این استان در هفت جرم کمترین فراوانی را دارد.
وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در سیستان و بلوچستان گفت: مقوله پیشگیری در سه سطح اولیه، ثانویه و ثالثه (اول، دوم و سوم) در حوزه های مختلف نظیر فرهنگی، اجتماعی، حقوقی - قضائی، رسانه و مشارکت های مردمی تعریف شده و همه ساله برنامه های لازم در هر سطح تدوین و اجرایی می شود.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در سطح اولیه پیشگیری از وقوع جرم طرح «نماد» (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در این استان همزمان با چهار استان دیگر اجرایی شد که خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشت.
حمیدیان افزود: همچنین در حوزه پیشگیری فرهنگی امسال چهار هزار و 400 نفر ساعت آموزش به مربیان مهدکودک و پیش دبستانی و هزار و 24 نفر ساعت آموزش به منظور کمک به والدین با هدف تربیت فرزندان سالم و خودکنترل در سطح استان ارائه شده است.
وی ادامه داد: امسال در راستای ارتقاء و توانمندسازی معلمان و آموزش مبانی پیشگیری رشدمدار یک کارگاه تربیت مربی و 11 کارگاه پیشگیری رشد مدار ضمن خدمت فرهنگیان در استان برگزار شد.
ادامه دارد...
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.