به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا، از خودگذشتگی و از دنیا بریدن است که شهدای گرانقدر به این مقام رسیده اند و در جوار شهدا قرار گرفتن توفیق بزرگی است که اکنون نصیب مردم زاهدان شده تا در محضر سه شهید گمنام باشیم.
امام جمعه زاهدان افزود: وجود این سه شهید گمنام در مصلی قدس زاهدان فضا را نورانی و معطر به عطر جهاد و شهادت کرده است. به طور قطع مدفن این شهدای عزیز در شهر زاهدان چراغ روشنگری و هدایت خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: شهدا راست قامتان تاریخ و مظهر اقتدار ملت و کشور و نظاره گر رفتار و اعمال ما هستند و انتظار دارند که راهشان را ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم برای قدردانی از شهدا و برای حفظ انقلاب و دین اسلام فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش و ترویج دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین محامی ادامه داد: تشیع پیکر شهدا، اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی بازمانده از دوران دفاع مقدس از جمله راه های زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و از وظایف نسل امروز است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر روز به تلاش های مذبوحانه خود ادامه می دهند. یک روز با تحریم، روزی دیگر با اخراج دیپلمات های ایرانی از هلند سعی می کنند اهداف شوم خود را عملی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محامی از اقدام متقابل وزارت امور خارجه ایران و اخراج برخی از دیپلمات های هلندی تشکر و قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور رئیس جدید این قوه شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.