به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش بر اهمیت توجه به نیازهای ایتام، مساکین و فقرا در جامعه تاکید کرد و افزود: تقسیم کردن شادی ها در ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز باید مورد توجه همه اقشار جامعه بویژه ثروتمندان باشد.
وی با گرامیداشت مناسبت های هفته و تبریک به مناسبت ولادت امام محمد باقر(ع) بر اهمیت پیروی از سیره بزرگان دین و پاسداشت مقام شهیدان تاکید کرد.
امام جمعه موقت خاش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید اجرای عدالت و خدمت شایسته به محرومان در جامعه تقویت تا همه اقشار جامعه از خذمات نظام به صورت عادلانه بهره مند شوند.

** امام جمعه ایرانشهر: فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ترویج و تقویت شود
امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: افرادی نزد خداوند محبوب هستند که از تقوای بالایی برخوردار باشند.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه اسلام افزود: اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق جنگی بازمانده از دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور موجب شده علاوه بر آشنایی مردم با دلاورمردی ها و ایثار رزمندگان روحیه ایثار و شهادت نیز در کشور تقویت شود.
وی بیان کرد: امروزه از 37 کشور جهان از جمله آمریکا در قالب کاروان راهیان نور از مناطق جنگی ایران دیدن می‌کنند.
ابطحی با تاکید بر حفظ دستاوردهای نظام گفت: هیچ کسی حق ندارد ذره ای در مقابل حقوق ملت ایران کوتاهی کند زیرا این مردم پاسدار آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی هستند.
7310 **7314**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.