به گزارش ایرنا مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای «ابوذر» گفت: در این جشنواره علاوه بر سازمان بسیج رسانه که متولی جشنواره است دیگر نهادها از جمله شبکه هامون، سازمان رسانه ای سراج، حوزه هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و روابط عمومی سپاه سلمان این استان همکاری داشتند.
سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی بیان کرد: همچنین محورهای اصلی جشنواره شامل عناوین وحدت، مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن ‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی بود که بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری و ارتقای منزلت خبرنگاران عنوان کرد.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های زیاد تبدیل به شجره طیبه شده است.
سردار محمد ناظری افزود: گام دوم انقلاب در بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی گام خودسازی و تمدن سازی اسلامی در آستانه ظهور حضرت مهدی(عج) است.
وی طرح الگوی پیشرفت، امید بخشی واقع بینانه، شوق انگیزی روحی برای ساختن ایران و عزم انقلاب جوانانه بودن را از مهمترین محورهای گام دوم انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برشمرد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.