نادر میرشکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 675 مورد بازرسی از انبارها و سردخانه های سیستان و بلوچستان در این مدت انجام شده است.
وی در خصوص طرح های نظارت تخصصی که در سالجاری برگزار شده افزود: طرح های نظارتی تخصصی شامل طرح های ویژه نوروز، محصولات زارعی، ماه مبارک رمضان، مصالح ساختمانی، طلا و جواهر، بازگشایی مدارس، قند و شکر، حمل و نقل مسافر، شب یلدا، قالیشویی و خشکشویی بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و 309 بازرسی در بخش آرد و نان انجام که این امر منجر به تشکیل 313 پرونده تخلف شده است.
وی خاطرنشان کرد: قیمت گذاری برای صنوفی همچون آموزشگاه های رانندگی، نمایشگاه های اتومبیل، آرایشگرهای مردانه و پارکینگ ها انجام شده است.
میرشکار در بخش مشارکت های مردمی و ستاد خبری اظهار داشت: چهار هزار و 205 مورد گزارش مردمی در این مدت دریافت که از این تعداد 2 هزار و 758 مورد تلفنی، 164 مورد کتبی، 737 مورد حضوری، 46 مورد از طریق پورتال و 500 مورد نیز از طریق پیامیگر سازمان اخذ شده است.
وی بیان کرد: هم استانی های عزیز می توانند گزارشات خود در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام و نشان و غیره را از طریق تماس تلفنی با شماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز یا به صورت شفاهی و کتبی ارائه کنند.
همچنین شهروندان می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir گزارش های خودشان را ثبت که از همین روش قابل رسیدگی است.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.