دکتر محمد صفدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به مناطق محروم و به منظور رفاه حال بیمه شدگان بیمه سلامت توانسته در جهت افزایش شاخص های سلامت با پرداخت بروز مطالبات موسسات درمانی اقدامات زیادی انجام دهد.
وی گفت: اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با رویکرد مشتری مداری و دانش محوری در راستای کاهش مخاطرات مالی و هزینه‌ های درمانی و افزایش کیفیت خدمات تلاش کرده تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان خود ارائه دهد.
مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به گسترش وسعت استان این اداره کل بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده و تمامی خدمات درمانی را به صورت رایگان به مردم ارائه می دهد.
وی بیان کرد: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و تسهیل در روند ارائه خدمات درمانی بیش از 800 میلیارد تومان به موسسات درمانی در بخش خصوصی و دولتی در سال 97 تا پایان آبان ماه پرداخت شده که این امر باعث افزایش شاخص ‌های سلامت در جامعه می‌ شود.
صفدری گفت: تسریع در روند ارائه خدمات و مدیریت کنترل هزینه های درمانی در حوزه سلامت می تواند باعث افزایش شاخص های سلامت و کاهش هزینه ‌های درمانی در جامعه شود.
وی افزود: اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان دارای هشت اداره بیمه سلامت و بیش از 70 دفتر پیشخوان دولت است که امورات مربوط به صدور، تعویض و تمدید دفاتر بیمه شدگان را در استان انجام می دهند به گونه ای که 70 درصد خدمات سرپایی و 90 درصد خدمات بستری همراه با تجهیزات مورد نیاز بیماران بستری را پرداخت می کند.
مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بخش سلامت کارهای زیادی به منظور پیشگیری از بروز بیماری ها با ایجاد طرح تحول نظام سلامت انجام داده است.
وی بیان کرد: تمامی پرداخت های سال 97 نیز به روز است.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.