مهدی میرامامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جهیزیه شامل یخچال، فرش، جاروبرقی، پنکه، سرویس قابلمه، اتو، کتری و قوری بوده است.
وی ادامه داد: این خیر نیکوکار با حمایت 100 یتیم استان سیستان و بلوچستان ماهانه 50 هزار تومان به حساب آنان واریز می کند و همچنین در بازدید از مناطق سیستان، روستاها و خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام در رابطه با سهم آورده مددجویان فاقد مسکن به 100 نفر به ارزش هر نفر چهار میلیون تومان کمک کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور خیران و کمک های این عزیزان به افراد نیازمند گفت: مایه افتخار است که حامیان، خیران و نیکوکاران با همراهی، پشتیبانی و نگاه بلند به بهترین بندگان خداوند، معامله‌ای با خداوند دارند.
وی تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با خیران استان تهران و با توجه به شرایط اقتصادی و بار سنگین برآوردن نیاز ها بر دوش خانواده‌های قشر ضعیف جامعه و نیازمند وظیفه خود می‌دانیم با تمام توان و افتخار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
امامی همچنین از همه مردم نیکوکار که به نوعی تمکن مالی دارند درخواست کرد تا به نیازمندان سیستان و بلوچستان کمک کنند.
وی افزود: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می‌توانند به منظور خدمت‌رسانی بهتر و آسان به نیازمندان کمک‎های نقدی خود را از طریق سامانه آنی پرداخت الکترونیکی #054*8877*، تلفن گویا 0968877،نصب اپلیکیشن سکه با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد، شماره حساب 0107073434006 نزد بانک ملی پرداخت کنند.
هم اینک 157 هزار و 822 خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.