رسول راشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین تعداد داوطلبان این جمعیت با هزار و 350 نفر را مردان تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: این داوطلبان ضمن راهنمایی مسافران نوروزی، با نیروهای حوزه امداد و نجات هلال احمر برای کمک به آسیب دیدگان و در راه ماندگان و خدمات رسانی به آنان همکاری می کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در 56 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات نوروزی در جاده های ارتباطی این استان نکات مهم و هشدارهای لازم را به مسافران نوروزی برای داشتن سفری بی خطر ارائه می دهند.
راشکی با اشاره به برخی موفقیت های داوطلبان این جمعیت در کشور بیان کرد: کسب عنوان دستگاه برتر استانی در امر آموزش، پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین جوانان در 2سال متوالی96 و 97، کسب جام بشر دوستی دربیست و نهمین دوره رقابت های فرهنگی امدادی رفاقت مهر مرحله کشوری و کسب رتبه عالی در اجرای برنامه های هفته ملی کودک، دست های مهربان هلال و پنجمین المپیاد آماده شهرستانی در سالجاری از جمله موفقیت های فعالان این حوزه در استان بوده است.
وی افزود: همچنین جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در اوقات فراغت در قالب طرح شوق رویش در 2 سال متوالی 96 و 97 و کسب مقام دوم کشوری در رشته های حمل مصدوم و پناهگیری و خروج ایمن در ششمین دوره المپیاد آماده مرحله کشوری بخش برادران شدند.
به گزارش ایرنا طرح ملی امداد و نجات نوروزی در راههای ارتباطی سیستان و بلوچستان از 25 اسفند 97 تا 17 فروردین سال آینده ادامه دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.