به گزارش ایرنا عبدالحمید خدایاری روز پنجشنبه در نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر بمپور که در محل فرمانداری این شهرستان جدیدالتاسیس برگزار شد، اظهار داشت: جشن های نوروزی در محل باغ خالصه با همکاری شهرداری، علوم پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بمپور برگزار خواهد شد.
وی گفت: تهیه بروشور برای آثار شاخص شهرستان، تهیه نقشه راهنما و کتابچه معرفی اماکن تاریخی و گردشگری، کارگاه گردی صنایع دستی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، هدایت تورهای ورودی در سطح شهرستان و گماردن راهنمای متخصص گردشگر در محل قلعه بمپور و باغ خالصه و غیره از جمله برنامه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایام نوروز است.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر خواستار تعامل بین دستگاه های عضو برای ارائه خدمات مطلوب از طریق پنجره واحد (ستاد اجرایی) خدمات سفر شد.
به گزارش ایرنا در این جلسه دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر توسط دبیر ستاد تشریح و روسای کمیته های دهگانه پیشنهاد شدند که با موافقت رئیس ستاد احکام خویش را دریافت و شرح وظایف هر کمیته نیز به آنان تحویل شد.
همچنین مقرر شد کمیته های دهگانه هفته ای یکبار گزارش جلسات بین بخشی خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه ستاد جهت بررسی و برنامه ریزی بهتر ارائه دهند.
اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر و بمپور در ایرانشهر مستقر است.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.