به گزارش ایرنا وحید پورمردان روز پنجشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان کنارک که به منظور ساماندهی سایت های دفن پسماند و ضرورت راه اندازی فاز 2 تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان و بررسی آلاینده ها برگزار شد، افزود: مدیریت پسماند به شیوه های اصولی و با رعایت مسائل زیست محیطی، یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در زمینه محیط زیست شهری است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با اشاره به مسائل مطرح شده در این نشست و مصوبات آن اظهار داشت: نظر به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت شهروندان و جلوگیری از انتشار آلاینده ها، مقرر شد شهرداری کنارک نسبت به پاکسازی و جابجایی سایت پسماند از مجاورت روستای سعید آباد تا پایان سال اقدام کند.
وی بیان کرد: با توجه به اتمام فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی کنارک، واحدهای صنعتی این شهر ملزم به تحویل پساب با استانداردهای زیست محیطی به تصفیه خانه مرکزی شدند.
پورمردان گفت: همچنین در بازدید اعضای کارگروه مدیریت پسماند کنارک از سایت کنونی دفن پسماند و روستاهای حاشیه محور ارتباطی کنارک به چابهار مقرر شد تا در راستای مدیریت پسماند و کاهش معضلات زیست محیطی ناشی از زباله در این شهرستان با همت و همکاری بخشداری مرکزی و شوراهای اسلامی روستاهای مجاور راههای ارتباطی کنارک در طرح استقبال از بهار اطراف روستاها پاکسازی شود.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.