احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت و توسعه طرح ها و واحدهای تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر صمت در سرسرای استانداری این استان تاکید کرد: باید همه با هم برای جبران عقب ماندگی های این استان تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: با توجه به برخی تخصیص ها در یک برهه زمانی و محروم ماندن این استان از دریافت آن ضروریست برای پیشرفت سیستان و بلوچستان بیش از پیش تلاش و توجه شود.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بسیاری به ویژه در حوزه صنعت و معدن است که باید با یک نگاه ویژه از سوی دولت این ظرفیت ها و توانمندیها شکوفا شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود معادن غنی در سیستان وبلوچستان افزود: در این حوزه ظرفیت های بی نظیری در این استان وجود دارد که نیاز است با سرعت دادن کار اکتشاف و تسهیل در روند جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای بهره برداری از این معادن به پیشرفت و توسعه استان کمک کرد.
موهبتی ادامه داد: در حوزه زیر ساخت ها مشکلاتی وجود دارد که باید با عزم جدی و همکاری تمامی دست اندرکاران بر طرف شود.
وی توجه به بخش خصوصی را مهم دانست و گفت: توجه به بخش خصوصی و بر طرف کردن موانع این گروه باعث جذب سرمایه گذاری در این استان و بهبود اشتغال و توسعه منطقه خواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان توجه به آموزش نیروهای بومی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید در کنار استفاده از نیروهای کار آمد کشوری از افراد بومی این منطقه نیز در جهت یادگیری و به کارگیری آنان در حوزه های مختلف به ویژه معدن برنامه ریزی کرد تا در آینده از دانش این افراد در کشورهای همسایه نیز استفاده شود.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.