به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با اشاره به دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری کشور با رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت: کشور دوست و برادر سوریه که در طول هشت سال اخیر درگیر بحران های مختلف از سوی مستکبران برای شکستن خط مقاومت بود با رشادت ملت، ارتش و مدافعان حرم تمام توطئه های آنان را نقش برآب کرد.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ملتی که فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت داشته باشد همواره پیروز و موفق خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز با هدایت رهبری فرزانه روز به روز در منطقه موفق تر می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محامی با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام(س) گفت: رهبرمعظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی بر تحکیم و حفظ بنیان خانواده تاکید فراوان دارند.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان اسلام به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده ها هستند در صورتی که یکی از مصادیق تقوا در خانواده و جامعه این مهم است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید سعی شود بنیان خانواده ها از آسیب و پدیده های زشت دور بماند و همگان حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا گفت: خداوند متعال شهادت را بالاترین درجه برای بندگان خاص خود قرار داده است.
امام جمعه زاهدان با بیان جایگاه مهم سیستان و بلوچستان گفت: این استان از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی، جغرافیایی و اجتماعی برجسته ای برخوردار است که رهبر معظم انقلاب همواره مورد توجه قرار داده اند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مسئولان کشوری با تبعیت از رهبر معظم انقلاب دست به دست هم داده اند تا در این خطه از ایران اسلامی رشد در همه ابعاد ایجاد شود.
حجت الاسلام و المسلمین محامی افزود: حدود 400 برنامه برای توسعه سیستان و بلوچستان تصویب شده است که امیدواریم با پیگیری های مسئولان هر چه سریعتر شاهد رشد و توسعه این استان باشیم.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تقوا سپری در برابر شیطان است گفت: اگر تقوا باشد همگان در برابر هجمه های دشمن ایمن خواهند بود و تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امروز/جمعه/ با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه زاهدان معرفی شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.