به گزارش ایرنا این کمیته ها در حوزه های اسکان مسافران، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، سوخت رسانی، نظارت و تنظیم بازار، خدمات و پشتیبانی، اطلاع رسانی و فرهنگی، شهرداران و شوراها و دهیاران، روستایی و عشایری، امداد جاده ای و حمل و نقل، میراث فرهنگی و آثار تاریخی و نمایشگاهها و غیره از امروز تا 15 فروردین سال آینده در شهرستان خاش خدمات دهی خواهند داشت.
فرماندار خاش روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد تسهیلات و خدمات سفرهای نوروزی شهرستان خاش گفت: این کمیته ها برای خدمات دهی مطلوب به مسافران و همشهریان پیش بینی شده و مسئولان کمیته ها بر حسب وظایف محوله و مصوبات کارگروهها باید در جهت خدمات دهی مطلوب به مهمانان نوروزی و مردم خاش تلاش کنند.
حمیدالدین یوسفی بیان کرد: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد زیرا خاش از سالهای دور تاکنون مقصد گردشگری در استان بوده و امسال در حوزه گردشگری و خدمات دهی به شهروندان و مسافران جایگاه شهرستان خاش نیز برجسته دیده شود و با حداقل امکانات و ظرفیتهای در اختیار بتوانیم جایگاه ممتازی کسب کنیم.
فرماندار خاش ادامه داد: این شهرستان از لحاظ داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص های بالایی بوده و کمتر جایی در استان به مانند خاش از این ظرفیتها برخوردار است.
یوسفی اظهار داشت: دستگاه های مختلف همچون بخشداران، شوراها، شهرداران، دهیاران، هلال احمر، مراکز بهداشتی، راهداری و حمل و نقل، پلیس راه، شرکت نفت، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، نیروهای امنیتی و انتظامی و غیره در مبحث خدمات رسانی به شهروندان و هم وطنان ایرانی آماده خدمات دهی هستند.
وی گفت: ظرفیت های برجسته گردشگری خاش از جمله تفتان، پیرگل، کارواندر، ایرندگان، پشتکوه، سنگان، آثار تاریخی منطقه شامل قلعه های ایرندگان، حیدرآباد، بازارچه سرپوش، مسجد جامع و غیره آماده بازدید گردشگران هستند و علاوه بر این روستاییان و عشایر خاش ظرفیت های گردشگری خود را نیز در این ایام به نمایش می گذارند.
شهردار خاش نیز گفت: شهرداری از ابتدای اسفند با انجام کارهای رنگ آمیزی جداول، بهسازی و آسفالت معابر، آماده سازی پارک ها و میادین و جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی، کاشت گلها و گیاهان، روشنایی معابر، تزیین شهر، جمع آوری متکدیان خارجی، مقابله با سد کنندگان معابر و غیره به استقبال سال نو رفته است.
عبدالمجید تمندانی افزود: شهرداری خاش با برپایی سیاه چادر فرهنگی و استقبال از مسافران نوروزی نیز از 26 اسفند فعالیت خود را برای راهنمایی، استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی آغاز می کند.
علاوه بر ارائه گزارش از سوی مدیران عضو ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی در خاش، بخشداران مرکزی، نوک آباد و ایرندگان خاش هم از تدارک دیدن ویژه برنامه های متنوع و برپائی سیاه چادرهای فرهنگی در ورودی خاش به زاهدان در جوار پلیس راه، اسماعیل آباد، کارواندر، اسکل آباد، کوشه و تمندان و دوراهی ایرندگان و نیز آماده سازی بوستانها و طرح های گردشگری در این مناطق خبر دادند.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.