به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی طرح کنترل محورهای ارتباطی را در یک هفته گذشته تشدید کردند.
وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی و دیگر رده های عملیاتی در بازرسی از 11 دستگاه تریلی 199 هزار و 625 لیتر سوخت قاچاق شامل نفت سفید و گازوئیل در شهرستان های زاهدان، سراوان، دلگان و نیکشهر کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در رصدهای اطلاعاتی 2 دپوی غیرمجاز سوخت در زاهدان و یک دپو نیز در نیکشهر را شناسایی و بازرسی کردند که در مجموع 103 هزار و 733 لیتر بنزین، گازوئیل و نفت سفید قاچاق کشف شد.
وی بیان کرد: افراد متخلف به مقام قضایی معرفی شدند.
سردار قنبری گفت: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است که با توجه به تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مقابله و مبارزه می کند.

**کشف 2 میلیارد و 400 میلیون ریال آناناس قاچاق در چابهار
به گزارش دیگر پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی چابهار اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده کالا توسط فردی سودجو، تیمی از پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.
سرهنگ حیدرعلی کیخایی مقدم افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس انبار کالاهای قاچاق این فرد را در خیابان حافظ شناسایی و تحت نظر گرفتند.
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اطمینان از دپو کالای قاچاق در این انبار با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی چابهار بیان کرد: تیم رسیدگی کننده در بازرسی از این انبار 19هزار و 200 قوطی کمپوت آناناس به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.
وی با اشاره به پلمپ این انبار خاطر نشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.