به گزارش ایرنا محمد باقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی سفر معاون اول رئیس جمهوری به این استان برنامه ویژه ای برای توسعه سیستان و بلوچستان به هیات دولت ارائه و در ماه گذشته تصویب شد.
وی افزود: در این برنامه مصوب، 52 طرح با اهمیت در هفت حوزه با اعتبار پنج هزار و 600 میلیارد تومان وجود دارد که باید در 2 و نیم سال باقی مانده از دولت دوازدهم به اتمام برسد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: همچنین طرح یک ساله مسکن محرومان فردا در شهرستان خاش کلنگ زنی می شود که در قالب آن 12 هزار واحد مسکونی در شهرستان های سیستان و بلوچستان تا دهه فجر سال آینده ساخته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این میزان مسکن محرومان در هیچ استانی تصویب نشده و در واقع سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد مسکن را در این طرح به خود اختصاص داده است.
نوبخت افزود: این واحدهای مسکونی با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته خواهد شد.
به گزارش ایرنا در پایان این نشست تفاهم نامه ساخت 12 هزار واحد مسکونی محرومان بین رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز/پنجشنبه/ وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای زاهدان از مناطق حاشیه این شهر بازدید کرد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.