سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 306 نفر در این دوره از رقابت های قرآنی شرکت دارند.
حجت الاسلام مهدی پودینه افزود: رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء 30، اذان و نقاشی برای این دوره از رقابت ها پیش بینی شده است.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام و نیز کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از رقابت های قرآنی بهمن ماه امسال با حضور هزار و 600 نفر برگزار شد، ادامه داد: نفرات برتر این دوره به مرحله کشوری که اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا هزار و 310 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سیستان و بلوچستان فعال است که 75 باب خانه نور، 24 کانون تخصصی، 114 باب کتابخانه مخزن دار با 329هزار و 557 جلد و 470 کتابخانه قفسه دار با افزون بر 195 هزار جلد کتاب از جمله ظرفیت های کانون های مساجد این استان محسوب می شوند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.