به گزارش ایرنا، حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در بازدید از شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون چابهار اظهار داشت: سرمایه اجتماعی مفهومی چندبعدی است و این نهاد در راستای رسالت خود باید در زمینه کاهش دغدغه های مردم در بعد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اثر گذار باشد.
وی افزود: فقرزدایی، ایجاد اشتغال و افزایش مقاومت اجتماعی به عنوان سه بعد اصلی باید در دستور کار قرار گیرد و باید همگان با ایجاد پل ارتباطی
میان بانک و مردم تلاش کنیم تا به آن جامه عمل بپوشانیم.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به شرایط قالب بر جامعه اشاره کرد و افزود: در این راستا بانک توسعه تعاون در کنار ایفای نقش مالی و اعتباری خود باید با تبیین نقش اجتماعی در راستای مقاومت اجتماعی و نشاط اجتماعی مردم تلاش کند.
وی ایجاد زنجیره خدمت را امری مهم دانست و بیان کرد: بانک توسعه تعاون که دارای پایگاه اجتماعی در میان مردم است باید مردم را از خدمات ارزنده
اقتصادی مبتنی بر اصول اجتماع‌ محور چون اشتغال فراگیر روستائیان به ماندگاری مردم در روستاها و مرزها کمک کند.
به گفته رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی کارکنان این بانک به نقاط روستایی سفرکرده و با حضور در این مناطق ضمن تبیین خدمات شکل‌گرفته به‌ عنوان مشاوران اجتماعی عمل کنند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این بانک با برخورداری از این ظرفیت باید به بهترین شکل به مردم سیستان و بلوچستان در
راستای سهم آوری هر چه بیشتر از منابع صندوق توسعه ملی نقش آفرین باشد.

** پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات شهری و روستایی
رئیس شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون چابهار نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: خوشحالیم که نگاه متولیان اشتغال به این بانک به نوعی اجتماع محور است که این امر عزم کارکنان بانک را در راه خدمت ماندگار و بی منت به مرزشینان جنوب شرق به ویژه بندر چابهار دوچندان می کند.
میلاد جهان تاب تاکید کرد: بانک جوان توسعه تعاون به خوبی به واسطه سرمایه های انسانی ماندگار خود در رفع مشکلات اشتغالزائی، رفع موانع تولید و تزریق سرمایه در گردش مورد نیاز فعالان اقتصادی و کارآفرینی ایفای نقش کرده است.
وی افزود: در این راستا تنها پس از ابلاغ تسهیلات اشتغالزائی شهری و روستایی در مقوله اشتغال خرد روستایی این بانک حدود 50 میلیارد ریال
تسهیلات با نرخ ارزان چهار درصد به مردم خطه این بندر جنوبی استان پرداخت کرده است.
رئیس شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون چابهار گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در هشت ماه اخیر 180 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال شهری و روستائی توسط این شعبه پرداخت شده است.
وی بیان کرد:همچنین 200 میلیارد ریال پرونده از جمله ساخت نخستین بیمارستان 64 تختخوابی بخش خصوصی مصوب و آماده پرداخت است.
جهان تاب افزود: به منظور تکمیل زیرساخت های گردشگری نیز بانک توسعه تعاون طرح ایجاد هتل چهارستاره ای را با مبلغ 340 میلیارد ریال اعلام پذیرش کرده اکه در صورت بهره برداری از این طرح بسیاری از مشکل های موجود در راه جذب مسافر رفع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون در چابهار به بیش از 15 هزار نفر از مردم این شهرستان خدمات مالی و اعتباری را ارائه می دهد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.