به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با محکوم کردن حادثه تروریستی محور زاهدان - خاش، شهادت شماری از عزیزان پاسدار را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم تبریک و تسلیت گفت.
عضور خبرگان رهبری اظهار داشت: دراین حادثه فرزندان برومند نظام، تعدادی از جوانان پاک و مدافعان کشور که در آستانه بازگشت به وطنشان بودند به شهادت رسیدند.
امام جمعه زاهدان افزود: این حادثه بوسیله گروهی از عناصر ددمنش و پست و فرومایه با القای شیطانی استکبار و تفکر تکفیری اتفاق افتاد.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: در تفکر تکفیری پای حق الناس درمیان است که به هیچ وجه از سوی خداوند بخشیده نخواهد شد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: تفکر تکفیری پیشینه تاریخی از زمان خوارج دارد اینها گروهی بودند که در تاریخ اسلام دیوانه وار به سلاح تکفیر متوسل شدند، این تفکر در دین اسلام جایگاهی ندارد و کسانی که از تفکر تکفیری پیروی می کنند راه بازگشتی به اسلام برای آنها باقی نمانده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد اهل این تفکر آلوده به کفر هستند و صاحب این تفکر نیز خودش به کفر آلوده است.
امام جمعه زاهدان برای شهدای این حادثه مقام والای الهی و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند بلند مرتبه در خواست کرد.
آیت الله سلیمانی گفت: راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تمام در سراسر کشور برگزار شد از این رو باید شکرگزار خداوند منان باشیم.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن پیامهای فراوانی داشت و باردیگر نظام و انقلاب اسلامی را بیمه و همه نقشه های دشمن را نقش برآب کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: از دستاوردهای راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت نظام، اتحاد مردمی و روان شناسی ملت با وجود مشکلات اقتصادی است.
امام جمعه زاهدان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری درباره راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن شوری در میان مردم بوجود آورد و نقشه دشمنان را نقش برآب و القائات آنان را بی اثر کرد.
آیت الله سلیمانی افزود: مردم ما در فضاهای مختلف غیرتمندی و فداکاری را به نمایش گذاشته اند و همواره در برابر حادثه های ناگوار صبوری پیشه و ثابت کرده اند که وفادار به نظام هستند و به واقع در همه صحنه ها دشمنان را ناامید کرده اند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون با صرف هزاران میلیارد تومان سدها، تصفیه خانه های مدرن ایجاد کرده و در زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان و غیره هزاران خدمات دیگر به مردم عزیز ایران اسلامی ارائه کرده است اما امروز برخی از افراد با استفاده از پول نفت اتومبیل های گران قیمت سوار می شوند و در خانه های آنچنانی زندگی می کنند اما هنوز برخی از مردم ما کپرنشین هستند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولتمردان نتوانسته اند عدالت اجتماعی را میان مردم ایجاد کنند برخی از افراد اسراف می کنند و برخی از مردم برای بدست آوردن تکه نانی با مشکل مواجه هستند.
آیت الله سلیمانی افزود: شعار انقلاب اسلامی برقراری مساوات میان مردم بود اما آرمان های انقلاب اسلامی محقق نشده و همگان در جامعه از امکانات مساوی برخوردار نیستند.
8006 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.