حمیدرضا سراوانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های جام فجر انقلاب از امروز تا 26 بهمن در تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: فاطمه ثنا شهرکی پور، مائده خواجوی، هستی سرگلزائی، فاطمه رستمی، یگانه رمرودی، ریحانه رمرودی، مبینا راهداری، آیناز لشکر پور، فاطمه میرشکار، فاطمه شیبک، حوریه و صالحه ثمره خمر، حدیثه خمر و زینب حاجیان به عنوان ورزشکاران استان در این دوره از رقابت ها شرکت دارند.
رئیس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: همچنین مهلا شهریاری داور و سعیده جهانتیغ نیز به عنوان سرپرست تیم اعزامی استان را همراهی می کنند.
سراوانی با بیان اینکه کاراته کاران استان همواره موفقیت های مختلفی در سطح ملی به دست آورده اند، افزود: این استان هم اینک جزو 10 استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.
وی بیان کرد: هم اینک افزون بر سه هزار کاراته کا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا حدود 46 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.