رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حاشیه مراسم افتتاح این ساختمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه با زیربنای 850 مترمربع و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و با هدف ارائه خدمت بهتر به مراجعان و شهروندان شهرستان فنوج احداث و تجهیز شده است.
دکتر محمدمهران امینی فرد ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه شهرستان فنوج و لزوم ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان علاوه بر پروژه یادشده آزمایشگاه رفرانس و احداث و تجهیز مرکز فوریت های پزشکی افتتاح و فاز نخست بیمارستان 64 تخت خوابی این شهرستان با اعتبار 95 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
وی با اشاره به تجهیز و راه اندازی مرکز درمان بستر فنوج اظهار داشت: اکثر تجهیزات مورد نیاز این مرکز خریداری و نصب شده و اکنون ویزیت سرپایی بیماران فعال و متخصص داخلی نیز درحال ارائه خدمات درمانی است و متخصص اطفال نیز ماه آینده مستقر خواهد شد و به امیدخدا در چندماه آتی خدمات درمانی بیمارستان 64 تخت خوابی فنوج با 5 نفر متخصص ارائه خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: اورژانس سوانح بیمارستان فنوج با زیربنای 700 مترمربع و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و طی بازه زمانی یکساله احداث و بهره برداری می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.