منصور ملاشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ریزش کوه براثر بارش های شدید روز گذشته سبب مختل شدن عبور و مرور در کیلومتر 110 تا 112 محور زاهدان – بم شد.
وی تصریح کرد: با تلاش و حضور به موقع راهداران شهرستان نصرت آباد در محل و جمع آوری قطعات سنگ چند تنی از روی جاده این مسیر امروز پاکسازی و عبور و مرور به حالت عادی در آن برقرار شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌ها سبب اختلالاتی در عبور و مرور در محورهای ارتباطی شمال استان شده بود که با تلاش شبانه ‌روزی اکیپ ‌های راهداری هم اینک تمامی محورهای شمال استان باز بوده و تردد در آنها امکان پذیر است.
ملاشاهی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند قبل از سفر از شرایط هوایی نظیر بارندگی های شدید و طوفان از طریق شماره گیری تلفن گویای 141 مطمئن شوند.
به گزارش ایرنا بارندگی ها با ورود سامانه بارشی از دوشنبه شب به سیستان و بلوچستان آغاز شد و دیروز شدت گرفت بطوریکه براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده از ایستگاه های بارانسنجی سراسر استان بیشترین میزان بارندگی با 107 میلیمتر از ایستگاه باران سنجی بزمان گزارش شده است.
این بارندگی ها در جنوب استان سبب بسته شدن تعدادی از راههای فرعی شد و در برخی روستاها منازل اهالی دچار آبگرفتگی شد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.