به گزارش ایرنا بارش ها در شهر خاش از بامداد امروز به نرمی آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در برخی مناطق مانند گوهرکوه و تمندان سبب جاری شدن سیل و قطع ارتباط برخی مناطق روستایی شده است.
ریزش باران از مناطق جون آباد، میرآباد، چانعلی، کهنوک، دهپابید، نازیل، چاه احمد، گوهرکوه، پشتکوه، حوالی نوک آباد، تفتان، شوگه، خان بی بی، تلگزی، دجنگ، حوالی ایرندگان و کارواندر خاش گزارش شده است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی تا حوالی ظهر امروز مناطق خاش 1/3، سنگان 0/7، نوک آباد 5، ترشاب 4/1، کوشه 4، دجنگ 2/7، رحمان آباد کارواندر 0/5، کهنک 4، چاه کمال 3 و تمندان 5/5 میلیمتر بارش داشته اند.
در ارتفاعات و حاشیه تفتان نیز بارش ها به صورت برف ادامه دارد.
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: چهارشنبه در برخی ارتفاعات جنوبی شرایط برای رگبار پراکنده باران و رعدوبرق مهیاست و با توجه به وزش باد نسبتا شدید تا صبح پنجشنبه روی دریا، آبهای سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می شود.
به گفته علی ملاشاهی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، امروز شاهد اوج شدت بارش از شمال استان تا سواحل جنوبی خواهیم بود، به طوری که رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ و تند باد لحظه ای در شهرهای شمالی، نواحی مرکزی، نوار غربی دور از انتظار نیست.
ملاشاهی گفت: برای فردا نیز در شهرهای شمالی، مرز شرقی و غربی استان وزش بادهای سرد شمالی با شدت کمتر را داریم که منجر به کاهش محسوس دما در نیمه شمالی استان خواهد شد.
وی از احتمال بارش برف در ارتفاعات مرکزی و غربی استان خبر داد و اظهار داشت: بارش ها در برخی از این مناطق با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی همراه خواهد بود.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.