به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان قصرقند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ های به جامانده و یک سری تحقیقات میدانی موفق به شناسایی باند 3 نفره سارقان سیم و کابل شدند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس پس از چند روز کنترل نامحسوس سرانجام اعضای این باند را در حال سرقت کابل ها در روستای ساربوک در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی گفت: متهمان در بازجویی های اولیه با اظهارات ضد و نقیض سعی در گمراه کردن پلیس داشتند اما پس از ارائه دلایل و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 10 فقره سرقت کابل های برق در سطح شهرستان قصرقند اعتراف کردند.
سرهنگ ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که با کاهش احساس امنیت عمومی، آرامش شهروندان را مختل و حقوق شهروندی را پایمال می کنند با جدیت برخورد می کند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.