علی ملاشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز یکشنبه در جنوب ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، فنوج و قصرقند رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه ای رخ خواهد داد.
وی افزود: دوشنبه این هفته نیز در جنوب، نواحی مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق، تند باد لحظه ای همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی پیش بینی می شود.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روز سه شنبه شدت بارش ها بیشتر بوده و در ارتفاعات جنوبی و مرکزی استان رگبار و رعد و برق سنگین انتظار می رود، ادامه داد: در این روز در سطح استان رگبار و رعد و برق، تگرگ و تند باد لحظه ای همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی پیش بینی می شود.
وی خاطر نشان کرد: روز چهارشنبه نیز در سواحل، جنوب شرق و برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان شاهد رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود.
ملاشاهی تصریح کرد: از یکشنبه تا چهارشنبه در نوار غربی نواحی مرکزی و نوار شرقی سیستان و بلوچستان وزش باد از سمت جنوب خواهد بود که شدت وزش باد در روز سه شنبه بوده و سرعت باد بین 60 تا 80 گاهی بیش از 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت در برخی محورهای مواصلاتی بویژه زاهدان- بم و ایرانشهر - بم وزش این باد سبب ایجاد گرد و خاک،کاهش دید و اختلال در تردد جاده ای،ریلی و هوایی خواهد شد.
ملاشاهی افزود: از اواسط دوشنبه تا چهارشنبه روی دریای عمان وزش باد نسبتا شدید است و دریا مواج و متلاطم پیش بینی می شود.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.