دراین مطلب آمده است: فردا همه می آییم و در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی حضوری متفاوت خواهیم داشت و بهار چهل و یکم را با حضوری با شکوه آغاز خواهیم کرد تا روز تماشایی دیگری رقم بخورد. همچون بسیاری از مردم ایران اسلامی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب با اتکا به قدرت خداوند و هدایت های رهبر فقید انقلاب اسلامی، با مشت های گره کرده و ایمانی راسخ در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در 22 بهمن ماه 57 به خواسته خود یعنی پیروزی انقلاب اسلامی رسیدند، فردا همه می آییم تا باز هم پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های بدخواهان نظام دهیم. وقتی با جمعی از مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان همکلام می شویم با عزمی راسخ از آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن سخن می گویند و آماده هستند تا بیایند و روزی دیگر را در تاریخ باشکوه ایران اسلامی ثبت کنند.
مشتی محکم بر دهان آمریکا
یکی از دانشجویان می گوید: به ایران و نظام اسلامی آن افتخار می کنم و شرکت در راهپیمایی فردا را وظیفه خود می دانم، باید دانشجویان کشورمان در این راهپیمایی عظیم پای کار باشند و با حضور با شکوه خود مشتی محکم بر دهان آمریکا بزنند. «امین سرگزی» ادامه می دهد: همه ما وظیفه داریم از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم و به آمریکا و دیگر دشمنان نظام نشان دهیم که انقلاب اسلامی ایران همیشه پا برجا خواهد بود، به طور قطع با گذشت سال ها شاهد شکوفایی بیش از پیش این انقلاب بودیم و خواهیم بود.
دفاع از ایران اسلامی
یک محصل هم بیان می کند: حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) از وظایف ما جوانان است، برای این که مثل همیشه به دشمن ثابت کنیم برای دفاع از میهن عزیزمان تا پای جان خواهیم ایستاد، فردا حضوری چشمگیرتر خواهیم داشت. «ابوالفضل سندگل زاده» می افزاید: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان استبکار می زنیم و به دشمنان نشان می دهیم که هرگز نمی توانند بر جوانان ایران اسلامی غلبه کنند، همان گونه که خیلی ها با خون خود انقلاب را ساختند، تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب می ایستیم و اجازه نمی دهیم دشمن بر آن خدشه وارد کند.
وحدت و ایستادگی
یکی دیگر از شهروندان می گوید: در راهپیمایی فردا شرکت می کنیم تا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشتی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بکوبیم و جواب یاوه گویی هایشان را بدهیم. «کامبیز شه بخش»می افزاید: با حضور در این راهپیمایی پیام مردم ایران را که همان وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان است به گوش جهانیان می رسانیم و شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای دوام و پایداری این انقلاب ایستادگی خواهیم کرد.
نا امیدی دشمنان
شهروندی هم می گوید: به طور قطع در این راهپیمایی شرکت می کنم و توصیه ام به هم سن و سال هایم این است که حضور باشکوهی در این مراسم بزرگ داشته باشند چرا که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شد و آرامش و امنیتی که داریم به واسطه خون شهداست. «سعید خمر» اضافه می کند: با توجه به این که مدیون این شهیدان هستیم و برای دفاع از انقلاب اسلامی، جان خود را نثار خواهیم کرد اما به دشمن اجازه غلبه بر جوانان ایران اسلامی نمی دهیم و آن ها را ناامید خواهیم کرد.
بیداری ملت ایران
یکی دیگر از شهروندان اظهار می کند: شرکت مردم در راهپیمایی ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن امسال که همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب است، نشان دهنده بیداری، هوشیاری، اتحاد و همدلی ملت ایران و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است. «حبیب ا... غلجایی» ادامه می دهد: همچون سال های گذشته به همراه آشنایان در راهپیمایی فردا نیز شرکت می کنم و بار دیگر به دشمنان نشان می دهم که همچنان پشتیبان نظام و رهبری هستم.
اعلام انزجار از دشمنان
سربازی که از مشهد مقدس در زاهدان مشغول به خدمت وظیفه خود است بیان می کند: دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه سعی داشتند با نقشه های شوم خود میان مردم تفرقه افکنی کنند، حضور حماسی در راهپیمایی فردا می تواند پاسخ کوبنده ای برای آن ها باشد. «امیر حسین عمرانی» می افزاید: حضور در این راهپیمایی نشان دهنده هویت ملی و ایرانی هر فرد است، من هم با حضور در این روز حماسی انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام می کنم.
اقتدار ایران
شهروند دیگری می گوید: بدون تردید، شیعه و سنی فردا خواهند آمد تا بار دیگر وحدت خود را به نمایش بگذارند و با صلابت، روز تاریخ ساز دیگری را رقم زنند. «مهدی طالبی» ادامه می دهد: من نیز به همراه خانواده در راهپیمایی فردا شرکت خواهم کرد تا اقتدار کشور را به دشمنان انقلاب نشان دهم و به آن ها خواهم گفت که تا پای جان، پای این انقلاب ایستاده ایم.
وظیفه همه ملت ایران
یکی دیگر از شهروندان بیان می کند: از همه مردم استان می خواهم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنند چون وظیفه همه ملت ایران است تا در این روز تاریخ ساز حضور داشته باشند، من نیز همان طور که در سال های قبل توفیق حضور در این مراسم عظیم را داشته ام امسال هم شرکت خواهم کرد. «حسین مقدم» اضافه می کند: فردا می آیم تا به آمریکا بگویم هیچ غلطی نمی تواند بکند.
تجدید میثاق با رهبری
یکی از بانوان زاهدانی اظهار می کند: 22 بهمن یادآور اتحاد، انسجام، یک دلی و یک رنگی انسان هایی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی از خون و جان خود گذشتند بنابراین برای دفاع از خون شهیدان و تجدید میثاق دوباره با رهبری، فردا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و بیزاری امت اسلامی از دشمنان از جمله آمریکا را فریاد می زنیم. «هانیه نیکبخت» ادامه می دهد: 40 سال است که مردم ایران اسلامی با ایستادگی به جهانیان ثابت کرده اند که بر عهدی که با بنیان گذار انقلاب و رهبری، بسته اند متعهد هستند و ما جوانان نیز تا پای جان از این انقلاب دفاع خواهیم کرد.
تماشایی ترین روز انقلاب
یکی دیگر از بانوان می گوید: فردا همه می آییم تا تماشایی ترین روز انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم، به رخ آن هایی که فکر می کردند این انقلاب نمی تواند جشن 40 سالگی را برپا کند اما به کوری دشمنان و حمایت ملت ایران، انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست. «حسنیه سرحدی» می افزاید: نسل جدید هم مانند نسل قدیم وحدت و یکپارچگی دارند و برای حفظ آرمان های امام راحل (ره) همچون پدرها و پدر بزرگ های خود با انسجام و همدلی می ایستند و فریب دشمنان را نمی خورند.
8006**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.