به گزارش ایرنا حماسه بیادماندنی 22 بهمن 57، یادآور روزهایی است که مردم غیور ایران اسلامی با دستان خالی اما با دل های سرشار از عشق و ایمان به ارزشهای دینی و اسلامی در مقابل طاغوتیان ایستادند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.
مردم سخت کوش، صبور، وفادار و مرزدار سیستان و بلوچستان که در دوران های مختلف با دل و جان از مرزهای کشور و آرمانهای نظام خود دفاع کرده اند و خاک میهن را همچون مادر مقدس می دانند همواره در صحنه ها حضور پر رنگی از خود به نمایش گذاشته اند و به بدخواهان این نظام الهی نشان داده اند که با هیچ ترفندی نمی توانند به اهداف شوم خود در این منطقه حساس و استراتژیک برسند.
مردم این دیار با وجود همه مشکلات برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده و وفاداری خود را ثابت کرده اند.
مردم سیستان و بلوچستان که در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی هیچگاه صف خود را از انقلاب، شهدا، امام و رهبری جدا نکرده اند یک بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام می کنند.
مدیر امور روحانیون اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انقلاب بزرگ اسلامی ایران در طول چهل سال با وحدت، همدلی و حضور گسترده مردم در تمامی عرصه های مهم و سیاسی نظیر راهپیمایی و انتخابات مقتدرانه حفظ شده است.
مولوی عبدالغنی دهانی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچون گذشته بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب اقتدار خود را در مقابل دشمنان نشان خواهند داد.
وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی مهم و سرنوشت ساز چشم طمع دشمنان را از این نظام الهی قطع می کند.
ورزشکاران سیستان و بلوچستان نیز ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند: برای تجدید پیمان با رهبری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران همچون سنوات گذشته آماده ایم تا با حضور در کنار دیگر اقشار جامعه به دشمنان این مرز بوم به ویژه آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب بفهمانیم که تحریم های اقتصادی و توطئه های مزورانه شان هیچ خللی در عزم و اراده ملت شریف ایران ایجاد نخواهد کرد و آرزوی شوم تسلط بر ایران زمین را همچون روسای جمهور پیشین این کشور با خود به گور خواهند برد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تکرار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ناکامی دشمنی 40 ساله نظام سلطه و استکبار با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با شرکت در راهپیمایی این روز دشمنان ایران اسلامی را که چشم دیدن این روز را نداشتند سخت عصبانی کنیم.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مردم ایران در چهار دهه گذشته پایبندی به انقلاب اسلامی را به اوج خود رساندند، افزود: امسال با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی دشمنان و برنامه ریزی هایی که برای نابودی این انقلاب و نظام داشتند حضور در راهپیمایی 22 بهمن از ضرورت های غفلت ناپذیر قلمداد می شود چرا که می خواهیم دشمن را در این دشمنی 40 ساله ناکام بگذاریم.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این حضور نشان دهنده مقاومت مردم ایران در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن و افزایش فشارها از سوی نظام سلطه است.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: با وجود همه سختی ها و فشارهای اقتصادی همه ما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد تا برای سیاستمداران کشور خود در عرصه بین المللی قدرت چانه زنی ایجاد کنیم و وحدت ملی خود را به نمایش بگذاریم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: 22 بهمن روزیست که نظام ما را در قالب جمهوری اسلامی برای جهانیان به تصویر می کشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در 70 نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می شود.
عباس صفدری با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخنران محوری مراسم 22 بهمن در شهرستان زاهدان سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قواست.
وی با اشاره به متفاوت بودن ساعت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان گفت: تجمع مردمی در شهرستان زاهدان ساعت هشت و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه در میدان آزادی و ساعت آغاز راهپیمایی نیز 9 صبح از این محل تا تقاطع خیابان آزادی و مصلی قدس این شهر خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان راهپیمایی 22 بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد و گفت: امسال مردم مرزدار این استان با شکوه تر از گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند تا شـکوه وحدت، همبستگی حضور ملی، عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
استاندار سیستان و بلوچستان و نماینده ولی فقیه در استان با صدور بیانیه ای از قشرهای مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.