محدثه رحمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به همراه برگزاری همایشی در حوزه معدن 23 بهمن در محل نمایشگاه های دائمی شهر زاهدان برگزار و اجرا می شود.
وی ادامه داد: این مراسم در 2 پنل انجام می شود که در پنل اول فعال سازی و احیاء معادن کوچک مقیاس در سطح سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد و در پنل دوم بحث لجستیک و کسب و کار نوین معدنی مطرح است.
دبیر همایش و مجری نمایشگاه معدن و صنایع وابسته با بیان اینکه در این مراسم ارگان ها، مدیران کشوری و افراد سرشناس در حوزه معدن حضور دارند افزود: مدیر کل منابع طبیعی کشور، رئیس خانه معدن ایران، مدیر کل سیاست گذاری وزارت صمت، رئیس و اعضای شورای عالی معادن کشور، مدیر عامل و نائب رئیس شرکت توسعه تجارت زندگی برای معرفی نخستین ترمینال مکانیزه سبز مواد معدنی در بندر چابهار، دبیر کمیسیون علمی تحقیقاتی و فناوری هیات دولت، دبیر امور زیر بنایی سازمان صمت و محیط زیست حضور دارند.
وی گفت: شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در این نمایشگاه شرکت می کنندکه از جمله آنها می توان به شرکت مس ایران، شرکت طرح و تولید مواد معدنی، شرکت ایمیدرو و سایر شرکت های معتبر در حوزه معدن اشاره کرد.
رحمانی خاطر نشان کرد: در پایان نیز میثاق نامه همایش توسط دبیر همایش، رئیس صندوق بیمه معادن، رئیس خانه معدن و چندی دیگر از بزرگان حوزه معدن امضاء و به هیات دولت ارسال خواهد شد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.