ابوذر مهدی نخعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه 50دستگاه دولتی و نهاد انقلابی دستاوردهای چهل ساله خود را در قالب 170 غرفه به نمایش گذاشتند و در حین برگزاری نمایشگاه خدمات روزمره خود را به مردم ارائه کردند.
وی به برپایی میزخدمت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از همان روز اول بازگشایی نمایشگاه میزخدمت فعال شده و مدیران ادارات کل آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری، صنعت، معدن و تجارت، ثبت احوال، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، شرکت گاز و شرکت نفت به همراه شورای معاونان خود برای ارائه خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در این بخش از نمایشگاه حاضر شدند.
سرپرست فرمانداری زاهدان تصریح کرد: علاوه بر مردم وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور نیز از دستاوردهای دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان در طول چهل سال اخیر دیدن کردند.
وی افزود: در طول مدت برگزاری نمایشگاه برنامه های جانبی مانند سخنرانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در جمع ریش سفیدان و همچنین برپایی جشن انقلاب برگزار شد.
نخعی ضمن تشکر از حضور مردم در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با استقبال خوب مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان همراه شد.
به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از 12 تا 17 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و شب گذشته به کار خود پایان داد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.