ادهم کرد زابلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر یک از این خوابگاهها با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار سه میلیاد ریال ساخته خواهد شد.
وی افزود: این طرح مهم یکی از نیازها و ضرورت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان است که با سوئیت های مدرن و ویژه برای استفاده مربیان، داوران و مدرسان کشوری در نظر گرفته شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از بهسازی و نوسازی خوابگاه ورزشی دهکده المپیک زاهدان خبر داد و افزود: برای انجام این طرح که 200 متر زیربنا را شامل می شود بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
وی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 12 طرح ورزشی با اعتبار 41 هزار و 800 میلیون ریال در سیستان و بلوچستان در حال افتتاح است که با بهره برداری از این طرح ها ضمن اشتغالزایی افزون بر 15 نفر زمینه بهره مندی 105 روستای این استان از فضای استاندارد ورزشی فراهم می شود.
کرد زابلی از اجرای 500 ویژه برنامه در سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: رژه موتور سواران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه تخصصی ورزش، همایش ها و جشنواره های مختلف، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زاهدان و برپایی انواع رقابت های مختلف ورزشی از مهمترین برنامه های این ایام در استان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان بر اساس آخرین آمارها با 67 درصد جمعیت زیر 30 سال جوان ترین استان کشور محسوب می شود.
هم اینک افزون بر 46 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.