خالد کرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها از اوایل بهمن در دستور کار آموزش و پرورش و مدیران و کارکنان مدارس قرار گرفته که با مشارکت دانش آموزان به اجرا در می آید.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و دست ساخته های دانش آموزان و پخت غذاهای بومی محلی در دبیرستان دخترانه نمونه مهدیه و دبیرستان نمونه رضوان مدیریت آموزش و پرورش خاش از جمله برنامه های دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
مدیر آموزش و پرورش خاش ادامه داد: برپایی نمایشگاه و جشنهای دهه فجر در دبیرستان نمونه امام موسی کاظم و دبیرستان دوره اول زینبیه از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر بود.
کرد با بیان اینکه در 160 مدرسه بخش های نوک آباد، ایرندگان و مرکزی و شهر خاش ویژه برنامه های فرهنگی و هنری از چند ماه قبل در حال اجرا بوده و همچنان ادامه دارد اظهار داشت: دهها عنوان برنامه ویژه دهه فجر در مدارس این شهرستان پیش بینی شده که با همکاری ادارات و نهادهای دیگر نیز در حال اجرا است.
وی گفت: چند پروژه آموزشی ویژه ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شدند که امیدواریم بخشی از نیازهای آموزش و پرورش را تامین کند.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.