به گزارش ایرنا محمدتقی نظرپور شامگاه سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: از وقتی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خدمت می کنم شاهد تلاش روسای قبلی این دانشگاه به خصوص دکتر دهمرده بوده ام.
وی افزود: شرایط فعلی دانشگاه سیستان و بلوچستان مرهون زحمات همه کسانی است که در طول سالیان متمادی در این دانشگاه خدمت کردند و چه بهتر که در هر تکریم و معارفه افراد با خوبی بیایند و با خوشی بروند.
معاون اداری، مالی و منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: اتفاقات و تحولات بسیار خوبی در چند سال اخیر در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتاده است که برای نمونه می توان به طرح های عمرانی آن اشاره کرد.
وی تصریح کرد: 51 هزار مترمربع طرح دردست اجرا در یک دانشگاه رقمی قابل توجه است خوشبختانه هم اینک این میزان طرح درحال ساخت است و باید در افقی چهار ساله به بهره برداری رسند.
نظرپور خطاب به سرپرست جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مسئولیت خطیری را برعهده گرفتید و امیدواریم با تلاش و همکاری باز هم این دانشگاه را سربلند ببنیم.
در این مراسم از تلاشهای دکتر بندانی رئییس سابق دانشگاه سیستان و بلوچستان تقدیر و دکتر غلامرضا رضایی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.