به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان وحید پورمردان روز دوشنبه اظهار داشت: شکارچیان دارای پروانه شکار پرندگان در کارگاه آموزشی توجیهی آشنایی با قوانین و مقرات شکار، صید و بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان شرکت کردند.
وی افزود: یکی از مهم ترین اقدامات پیشگیرانه در حوزه بروز تخلفات شکار و صید آموزش شکارچیان و آشنایی آنان با قوانین و مقرارت است که در سالجاری و با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته کارگاه آموزشی - توجیهی برای شکارچیان دارای پروانه شکار در زابل برگزار شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است گفت: هدف از برگزاری این نشست های آموزشی ایجاد رابطه تعاملی سازنده با شکارچیان مجاز استان در راستای پیشگیری از تخلفات غیر مجاز و نیز تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت دوستداران طبیعت است.
وی بیان کرد: در این دوره آموزشی ضمن ارتباط مستقیم محیط زیست با شکارچیان و پاسخ به سوالات و شبهات مرتبط با صدور پروانه شکار، مطالبی از قبیل آشنایی با قوانین شکار و صید، شناسایی گونه های مجاز، انواع محدودیت های(زمانی، مکانی، نوعی و غیره) و نیز ضرورت جدی گرفتن توصیه های بهداشتی در ارتباط با بیماری آنفولانزای پرندگان ارائه شد.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.