به گزارش ایرنا فریبا نظری پورکیایی روز یکشنبه در همایش محوری منشور چهل سال همدلی و تبلور زنان سیستان و بلوچستان در موزه جنوب شرق زاهدان اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس آموزه های دینی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنان می توانند فرصت حضوری درخشان در تمامی عرصه ها را داشته باشند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگواران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز تاییدی بر این ادعاست.
وی بر لزوم نقش آفرینی زنان انقلابی و متعهد سیستان و بلوچستان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: باید از این ظرفیت در راستای توسعه پایدار سیستان و بلوچستان بهره جست و خوشبختانه زنان این منطقه نشان دادند با پشتکار و تلاش دوچندان می توانند در جامعه نقش مهمی داشته باشند.
مشاور وزیر کشور در امور بانوان ادامه داد: ما نیازمند حمایت و توجه ویژه تمامی دستگاههای اجرایی در حوزه بانوان هستیم و از این رو در نشست هایی که مربوط به بانوان هستند نباید تنها مسئولان و مدیران بانو حضور یابند بلکه تمامی مسئولان و مدیران باید در این نشست‌ها حضور داشته باشند و با دقت مسائل مربوط به بانوان را بررسی کنند.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چند سطر نمی گنجد و جایگاه کنونی بانوان در بدنه مدیریتی، سیاسی و اجتماعی و به طور کلی در اجتماع نشان داده است که یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های زنان است و یکی از مصادیقش تجلی اراده ایمان و نجابت و باور عمیق یکایک بانوان سیستان و بلوچستان و دیگر بانوان ایران نسبت به جامعه است.
به گزارش ایرنا در این نشست از نخستین سایت کارآفرینی و اشتغال زایی زنان سیستان و بلوچستان رونمایی شد.
این سایت با هدف تقویت اقتصاد و کسب و کار بومی بانوان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است و پنل های مختلفی با این موضوعات دارد.
نخستین المان شهدای زن سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان، جانشین فرمانده سپاه سلمان، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسئولین و مردم در میدان شهدای زاهدان رونمایی شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.