رحمدل بامری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه از عمر پر برکت خود خدمات ارزنده ای در اقصی نقاط ایران اسلامی برای رفع محرومیت ها انجام داده است.
وی بیان کرد: چابهار در گذشته فاقد هرگونه امکانات لازم بوده که هم اینک شاهد افتتاح بندر شهیدبهشتی با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه هشت و نیم میلیون تن هستیم.
سرپرست فرمانداری چابهار افزود: با آغاز دهه فجر شاهد افتتاح 67 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 28 میلیارد تومان در این شهرستان هستیم.
وی گفت: از ابتدای دهه مبارک فجر طرح ها و برنامه های مختلفی در چابهار اجرا شده است.
بامری اظهار داشت: حضور بیش از 100 مقام و هیات های مختلف از جمله دادستان کل کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی در روزهای گذشته در چابهار نوید دهنده آغاز فصل جدید برای توسعه و آبادانی این منطقه است.
وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در 40 غرفه به مناسبت چهل سالگی انقلاب افتتاح شد.
سرپرست فرمانداری چابهار گفت: گلنگ زنی مجتمع فرهنگی، هنری و گردشگری بانوان با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال در محله گلشهر، افتتاح نخستین آزمایشگاه مواد غذایی، نواختن زنگ انقلاب، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در منطقه آزاد، افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی بلوچی درویش و افتتاح نخستین کتابخانه روستایی در صدیق زهی از جمله برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان بوده است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.