به گزارش ایرنا فرهاد دژپسند به همراه پنج نفر از معاونان خود از زیرساخت های عمرانی، اسکله ها و تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری محموله کشتی های داخلی و خارجی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید کرد.
دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان و مدیران کل وزارت اقتصاد و دارایی و مدیران مناطق آزاد کشور در این بازدید دژپسند را همراهی کردند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در جریان بازدید وزیر اقتصاد از طرح های توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از اقدامات توسعه ای، عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار که در یک دهه گذشته بی سابقه است گزارشی ارائه کرد.
بهروز آقایی هدف از توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را رقابت پذیری کالاهای صادراتی، رونق ترانزیت و ترانشیپ و کاهش هزینه های وارداتی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به میهن، آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صدای بوق شناورها در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور (بندر شهید بهشتی چابهار) به صدا در آمد.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.