به گزارش ایرنا در نخستین لحظات آغازین 12 بهمن ماه بمناسبت ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و استاندار به همراه مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در گلزار شهدای زاهدان با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
استاندار سیستان و بلوچستان در گلزار شهدای زاهدان گفت: امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان است.
احمد علی موهبتی اظهار داشت: شهدا مایه عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و امنیت، عزت و اقتدار کشور مرهون ایثارگری های شهداست.
وی تصریح کرد: شهدا برای دفاع از آرمانهای والای انقلاب اسلامی جان شرین خود را نثار کردند ما نیز باید رهروان شایسته ای برای شهدا باشیم .
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به برکت خون شهدا و امام راحل (ره) امروز این انقلاب در تمام عرصه ها موجب الگو برداری ملت های آزادی خواه جهان شده است
به گزارش ایرنا در نخستین روز از دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور آیین گلباران مزار شهدا و بزرگداشت ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در تمام شهرستانهای سیستان و بلوچستان برگزار شد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.