به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی پنجشنبه شب در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در زاهدان اظهار داشت: تبلیغ اسلام ناب محمدی یکی از ضرورت های امروز جامعه اسلامی است.
امام جمعه زاهدان افزود: تا زمانی که نیازمندی هایی مانند تربیت مبلغ به اندازه نیاز جامعه محقق نشود تبلیغ اسلام ناب نیز میسر نخواهد شد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در بسیاری از روستاهای این استان مردم از حضور مبلغان دینی بی بهره هستند، ادامه داد: تاسیس حوزه های علمیه در زابل و زهک و انجام کارهای فرهنگی در شهرهایی مانند بزمان و دلگان تا حدودی این نیاز را رفع کرده است اما باید بیش از این در زمینه تربیت مبلغ تلاش کرد.
آیت الله سلیمانی با انتقاد از بودجه فرهنگی و تبلیغی کشور تصریح کرد: در طول سالهای گذشته به کارهای اقتصادی رنگ و لعاب داده ایم اما از اعتقاد و اخلاق غافل شدیم.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: در این شرایط وظیفه سنگینی برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است البته تمامی دستگاههای فرهنگی هم باید یک صدا و هم قدم با این سازمان همراهی کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در این استان وحدت مذهبی بین تشیع و تسنن به معنای واقعی کلمه وجود دارد اما جای خالی وحدت فرهنگی احساس می شود که سازمان تبلیغات اسلامی باید این وحدت را در استان ایجاد کند.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.