کورش بالادست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 500هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در شهرهای زیر پوشش منطقه زاهدان هستند.
وی یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان را ورود کارت های سوخت مهاجر از سایر مناطق کشور عنوان کرد و گفت: در راستای پیشگیری از این امر تاکنون بیش از 145 هزار کارت سوخت متخلف در این استان باطل شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان افزود: مرزی بودن منطقه و افزایش قیمت فرآورده های نفتی در کشورهای همجوار از دلایل افزایش قاچاق سوخت است.
وی استقرار سیستم کنترلی در پنج گلوگاه ورودی سیستان و بلوچستان، رصد کردن آنلاین جایگاه ها از طریق دوربین های آی پی دار، تهیه چهار دستگاه کنترل باک در محل پایانه های مرزی و تهیه 2 دستگاه کاوشگر فرآورده گازوئیل به منظور کشف جاسازی در خودروها، اتوبوس ها و کامیون ها را از جمله طرح های در حال اجرا منطقه نفتی زاهدان در زمینه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت برشمرد.
بالادست گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه نفت سفید، بنزین و گازوئیل نداریم و در وضعیت مطلوبی به سر می بریم.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.